+40 749 856 965

Cui se adresează serviciile/produsele voastre?

Serviciile si produsele noastre sunt adresate exclusiv Fotografilor.

Care este termenul de livrare?

Termenul de livrare pentru albumele personalizate este de 4-6 zile lucrătoare, iar pentru cutiile de albume este de 5-7 zile lucrătoare. Timpii de producție se calculează din momentul în care comanda a fost preluată de un operator, și nu include timpul de transport al curierului. În perioadele foarte aglomerate, timpii de producție se vor mări față de timpii standard.

Ce fel de materii prime folosiți?

Materiile prime pe care le folosim, fac parte dintr-o gamă foarte calitativă. Cea mai mare parte a acestora este importată din Italia.

Cum comand produse Carpatic?

Produsele noastre se pot comanda după crearea unui cont în cadrul platformei de comenzi. Contul va trebui aprobat de un moderator, astfel că vei fi contactat pe numărul de telefon sau adresa de e-mail furnizate în cadrul procesului de înregistrare. Aplicația de comenzi Carpatic este o aplicație de comandă complexă, utilă și (sperăm noi) ușor de utilizat.

Unde pot vedea o lista de preturi?

Lista de preturi este creată exclusiv clienților Carpatic și este disponibilă după crearea unui cont aprobat de către un moderator.

Unde pot vedea modelele de produse?

Produsele Carpatic se pot vedea în secțiunea „PRODUSE”, sub-secțiunea „Galerie Produse”, iar materialele se pot vizualiza în secțiunea „PRODUSE”, sub-secțiunea „Galerie Materiale”. Secțiunea „PRODUSE”, se află în Meniul Principal sau Pagina de Home a site-ului. 

Totuși, nu toate combinațiile de produse/materiale se pot vedea pe site.

Cu cine livrati?

Pe partea de livrare colaborăm cu mai multe firme de curierat, în funcție de zona de livrare, dar in principal lucrăm cu DPD.

Daca se deterioreaza albumul/produsul la livrare, ce se întâmplă?

În cazul produselor deteriorate în timpul transportului, vom demara procedura pentru despăgubire din partea firmei de curierat.

Ce rezolutie trebuie să aibă fișierele trimise?

Rezoluția necesară imprimării este de 300 ppi (pixeli per inch). Astfel, rezoluția absolută a imaginii este în legătură cu dimensiunea la care o dorești imprimată. De exemplu, dacă vrei să imprimi imagini 10x15, imaginea va trebui să aibă latura mare de minim 1800 pixeli (15 / 2,5 * 300, unde 2,5 este numărul de centimetri per inch). 

Nu răspundem de calitatea imprimării pentru imaginile primite ce nu respectă această rezoluție minimă.

Cum încarc colajele?

Pentru încărcarea fișierelor multiple, cu dimensiunile între 25 MB și 2 GB, îți recomandăm să folosești unul dintre serviciile:  www.wetransfer.com | www.transfer.ro | www.yotransfer.ro | www.myairbridge.com, apoi copiază linkul rezultat în comanda din cadrul aplicației. Pentru aceasta, vei găsi în partea de jos un câmp special, dedicat acestui link. Comanda nu se poate plasa fără ca acest link să fie adăugat. Dacă linkul nu este activ/valid și nu putem descărca fișierele, comanda nu se poate prelua.

Atenție: fiecare poziție din cadrul comenzii are fișierele ei!

Cum pot realiza designul colajele pentru albumele foto?

Design-ul colajelor pentru albumele foto pot fi realizate de către operatorii noștri, contra-cost. Dacă dorești să îți realizezi de unul singur colajele, îți recomandăm următoarele programe: Fundy Design, Smart Albums, Photoshop, InDesign.

Pot face o comanda prin telefon sau e-mail?

Comenzile pot fi plasate atât prin telefon și e-mail, însă, vă recomandăm să folosiți aplicația de comandă, pentru a beneficia de toate avantajele pe care aceasta vi le aduce.

Ce format de fișiere puteți printa?

Formatele acceptate pentru print sunt: .png, .jpg, .jpeg, .tiff (necomprimat), .psd.

Ce profil de culoare ar trebui să aibă fotografia?

Pentru printurile fotografice, profilul de culoare este sRGB(modul de culoare RGB, NU CMYK).

Culorile vor fi aceleași ca și pe monitorul meu?

Culorile pot să difere de la un monitor la altul, în funcție de setări și dacă monitorul este calibrat.

Se pot executa albume foto in regim de urgenta?

Albumele foto se pot realiza și în regim de urgență, în cadrul aplicației de comandă, unde vei putea bifa căsuța din dreptul „REGIM DE URGENȚĂ”, însă este de menționat faptul că acest regim este unul contra-cost. Timpul de execuție pentru albumele personalizate este de 48 ore. Timpii de execuție nu includ și timpul de transport al curierului.

(această opțiune nu este valabilă pentru Cutiile de album Premium)

Cum modific o comandă?

Orice comandă poate fi modificată din aplicația de comandă, atâta timp cât aceasta este în plasare. În cazul în care operatorii noștri au preluat deja comanda, modificarea poate fi semnalată telefonic în cel mai scurt timp posibil.

Cum anulez o comandă?

În cazul în care dorești să anulezi o comandă, acest lucru este posibil, însă numai atâta timp cât aceasta este în plasare. Dacă operatorii noștri au preluat deja comanda, anularea acesteia nu mai este posibilă.

Din pasiune pentru fotografi, din dragoste pentru oameni